Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010

Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού

Το μεγαλείο της Ελλάδας

Η ηλιθιότητα των ελλήνων εφοπλιστών και τον υπεύθυνων πληρωμάτων έχει ξεπεράσει κάθε όριο. Οι δόκιμοι του Εμπορικού Ναυτικού την πληρώνουν στην τελική γιατί τους εκμεταλλεύονται οι ναυτιλιακές εταιρίες, τα επιβατικά πληρώνουν τον δόκιμο με την εξευτελιστική αμοιβή που κυμαίνεται από 600-1200 ευρώ (και να σκεφτούμε ότι τα 600 ευρώ τα επιδοτεί το κράτος), σαν να μην έφτανε αυτό οι ναυτιλιακές εταιρίες δεν ναυτολογούν γυναίκες και σε καμία περίπτωση δεν τηρούν τα προβλεπόμενα που ορίζει ο νόμος. Δηλαδή ναυτολογούν δοκίμους και τους αναγκάζουν να κάνουν μόνο την δουλεία τον ΝΑΥΤΟΠΑΙΣ(τζόβενα) ενώ ο νόμος ορίζει ότι ο δόκιμος θα εκπαιδευτεί 4 ώρες την μέρα στην ειδικότητα του και τέσσερις ώρες θα κάνει δουλειές στην κουβέρτα.
Και αυτό ήταν μόνο η εισαγωγή.
Όμως η ηλιθιότητα δεν παραμένει μέσα στην Ελλάδα αλλά πάει και στο εξωτερικό. Πολλοί υπεύθυνοι πληρωμάτων κάνουν tour στις ΑΕΝ και παραμυθιάζουν τους δόκιμους με διάφορες παπάρες όπως περάστε όλα τα μαθήματα και εμείς θα σας ναυτολογήσουμε στο εξωτερικό(παπάρες από DELTA TANKERS και MARMARAS NAVIGATION).Αφού οι δόκιμοι σκιστούν και περάσουν τα μαθήματά τους σειρά έχει ένα σετ από συνεντεύξεις όπου κόβουν πολλούς δόκιμους σε συνεντεύξεις. ’Όσοι δύστυχοι περάσουν στην επόμενη φάση οι οποία είναι μετά από δυο εβδομάδες (ένα μήνα από το τέλος της εξεταστικής) τους καλούν στα γραφεία τους με την πρόφαση να τους πάνε τα χαρτιά τους για την ναυτολόγηση και τους περνάνε από ένα σετ εξετάσεων στα μαθήματα. Σε μια συνέντευξη η οποία κρατάει λιγότερο από ένα τέταρτο ο δόκιμος έχει να αντιμετωπίσει τις ηλίθιες ερωτήσεις του στιλ γιατί έγινες ναυτικός ,γιατί προτίμησες φορτηγά και όχι δεξαμενόπλοια , γιατί η γάτα έχει δυο αυτιά κτλ. συνέχεια έχει να αντιμετωπίσει ο δόκιμος την ιερά εξέταση μαθημάτων παρόλη την ταλαιπωρία του και το ξενύχτη του ταξιδιού. Άμα περάσει στην επόμενη φάση σειρά έχει η εξέταση από γιατρούς όπου δεν επιτρέπεται να έχει τατουάζ, σκουλαρίκια κτλ. εκτελούνται τοξικολογικές εξετάσεις, οφθαλμίατρος, παθολόγος, ψυχολόγος κ.α.).Με αποτέλεσμα να περνάνε λίγοι δόκιμοι τους άθλους για να ταξιδέψουν, και όσοι καταφέρουν να περάσουν τους άθλους περιμένουν ακόμα ένα μήνα για να βγει η visa και να τους δώσουν το πράσινο φως για να ταξιδέψουν. Η τραγική ειρωνεία είναι ότι για να γραφτούν στο επόμενο εξάμηνο απαιτείται ελάχιστη υπηρεσία 4 μηνών και 7 ημερών (και για να έχει το πτυχίο αργότερα χρειάζεται 12 μήνες θαλάσσια υπηρεσία). Το καλύτερο της υπόθεσης είναι ότι η σχολή δεν βοηθάει καθόλου στην εύρεση εργασίας.
Πολλές εταιρίες δίνουν χαρτιά ναυτολόγησης (π.χ. ANANGEL, MARAN GAS, KRISTEN ) σε όποιο δόκιμο μπει μέσα στην εταιρία και μετά το πέρας τον εξετάσεων τους λένε δυστυχώς δεν θα ταξιδέψετε με την εταιρία μας.



Συμπεράσματα:

  • Όσοι έχουν βύσμα θα καταφέρουν να ταξιδέψουν(εξαρτάται το βύσμα).
  • Όσοι δεν έχουν βύσμα και έχουν κλείσει εταιρία αργά η γρήγορα η εταιρία θα τους κρεμάσει.
  • Οι γυναίκες δεν περιθώρια να δοκιμάσουν την τύχη τους στην θάλασσα σαν αξιωματικοί( από την πρώτη μέρα που θα πατήσουν στη σχολή η ταπείνωση και ο εξευτελισμός θα αρχίσουν).


Οδηγίες προφύλαξης :

  • Μην ακούτε τις παπάρες ότι στο Εμπορικό Ναυτικό έχει δουλεία και λεφτά.
  • Μην ακούτε τις παπάρες και τα παραμύθια που φλομώνουν οι εταιρίες τους δόκιμους.
  • ΜΗΝ ΠΑΤΗΣΕΤΕ ΣΤΙΣ ΑΕΝ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΛΟ ΨΥΧΙΑΤΡΟ.




28 σχόλια:

  1. καλησπερα ψιλε κατι για 2.000 το μηνα που ακουσα στο εκπαιδευτικο ταξιδι ειναι παπατζες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φιλε μου οι περισσοτεροι 1.200 Ε σε costamare,eletson και αλλες μεγαλες εταιριες,οι μονες που πληρωνουν κοντα στα 2.000 ειναι blue star ferries,delta tankers,diamlemos,ομιλος Αγγελικουση,Alpha tankers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν έχω δει μεγαλύτερο ΠΑΡΑΛΛΗΡΗΜΑ από αερολογίες.Προφανώς έφαγες πολύ καταπίεση στον κώλο.Παιδιά μην αποθαρρύνεστε,οι ξύπνιοι βρίσκουν δουλειά εύκολα και βγάζουν λεφτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εστ δλδ εισαι ο ξυπνιος που θα βρει δουλεια στα βαπορια αμεσως...Προφανως εχεις καποιο Θειο και συ που θα σε βολεψει για καλη σου τυχη...

      Διαγραφή
  4. den gamiese re malaka... kala leei to palikari, opoios den exei vysma makria apo to emporiko nautiko. Esy profanws exeis ton paterouli na s synthrei kai to pezeis eksupnws...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΑΥΤΑ [30ς ΜΗΧ ΠΙΑ] ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΩΝ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΕΦΟΠΛΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥ ΑΓΚΕΛΙΚΟΥΣΗ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΚΑΤΑ ΕΙΝΑΙ....ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΥΠΟΜΟΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ετσι ειναι παιδεια..ολο και πιο δυσκολα γινονται τα πραγματα σε λιγο θα πεσουν σημαντικα η μισθοι κατι λιγοτερο απο 3.700-4.000 ο 3ος μηχανικος και αντιστοιχα ο ανθυπας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Den mporei na einai akyros kai o filos edw kati paromoio leei sthn odyseia toy dokimou
    http://aen-ponokefalos.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. λεσ στην αρχη οτι σκιστηκε ο δοκιμος να περασει ολα τα μαθηματα λεσ και το εκανε για την εταιρια και οχι για τον χοντροκωλο του. ΑΥΤΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ. ελα εσυ σε βαπορι που ειμαι εγω αξιωματικος και ολα θα τα βρουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. isxioun osa leei......
    emena me pire etairia xwris na me rwtisei pws me lene kan.....
    kai sto deftero mparko mou lene psakse allou...!
    oraia symperifora!
    kai exei onoma ypotithetai sovaris etairias....!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια για την πλήρη, και σωστή περιγραφή της κατάστασης στα εμπορικά πλοία, σε πιστεύω γιατί πέρασα τα ίδια και χειρότερα.
    Είμαι ανενεργός Ανθυποπλοίαρχος από το 1986 και εκτός των προβλημάτων πρόσληψης μου θύμησες τα νιάτα μου.
    Τέλειωσα την Ύδρα το 1999, 16ος στους 42 σειρά και μετά από δωδεκάμηνη υπηρεσία τότε έπαιρνες το δίπλωμα Ανθυποπλοιάρχου χωρίς εξετάσεις. Πήγα ένα εξάμηνο Δόκιμος και μόνο που δεν με πηδήξανε.
    Δώδεκα ώρες δουλειά πλυσίματα αμπαριών, βαψίματα σε σκαλωσιές, φασίνες , κουβάλημα στόρια και ένα κάρο μαλακίες, που και καλά να μάθεις την ναυτική τέχνη. Τι δουλειά έχει η φασίνα η βάψιμο στην ναυτική τέχνη; Ουδέποτε έκαναν χρήση εκπαίδευσης στην γέφυρα η ναυτικής εκπαίδευσης κουβέρτας. Πέρασε ένα εξάμηνο και περνώντας το βαπόρι από την Πύλο τους έχωσα μια παραίτηση και έφυγα.
    Στο επόμενο λόγω της ζήτησης που υπήρχε μπαρκάρισα αδίπλωτος Ανθυποπλοίαρχος. Με βάλανε 8-12 ως συνήθως τους νέους Ανθυποπλοίαρχους και έβγαζα τον αυτόματο και έκανα πηδάλιο με το χέρι για να μάθω όταν δεν ήταν ο καπετάνιος μπροστά και πάρει χαμπάρι ότι δεν είχα ιδέα.
    Έβλεπα την δουλειά μου όπως στα φυλλάδια και τις διαφημίσεις. Μάζεψα ότι σεμινάριο έβγαινε για να είμαι ενήμερος και καλά για την καριέρα. Χειρισμό ηλεκτρονικών οργάνων δορυφορικών (που τότε βγήκαν), GOW για γκαζάδικα. Το καμάρι μου δέκατα του μιλίου διαφορά από ευθεία θέσεως με δορυφορικό. Υπηρέτησα και την μαμά Ελλάδα με 36 μήνες σαν σημαιοφόρος μάχιμος με34 σε καράβι του πολεμικού. Τουρισμός πάντως με τρεις μέρες ταξίδια μέσω όρο τον μήνα.
    Βγήκα μετά την ναυτική θητεία, και σε 12 μήνες μπάρκο θα γυρνούσα για εξετάσεις του Υποπλοιάρχου.
    Σε πληροφορώ λόγω της μικρότερης κρίσης που υπήρχε τότε το 1985 σου ζητούσαν σαν Ανθυποπλοίαρχος να κλήσης τον μισθό στο δωδεκάωρο, χωρίς υπερωρίες και εκτός βάρδιας να κάνεις 4 ώρες δουλειές καταστρώματος και τον μπογιατζή στις σωστικές βάρκες σαν αξιωματικός ασφάλειας. Στην σύμβαση απαγορεύετε η χειρονακτική εργασία των Αξιωματικών Καταστρώματος. Τρίχες εκτός του πλοιάρχου οι υπόλοιποι είναι εργάτες αναλώσιμοι για τους εφοπλιστές. Δες την σύμβαση πως αποζημιώνετε ο νεκρός πληρώματος. Λιγότερα από ένα SEAVALF. Όσο για τους πλοιάρχους αυτοί δεν είναι υπάλληλοι είναι ατζέντες των εφοπλιστών στα πλοία.
    Συμβουλή από Παλιό ναυτικό όπως μου την είπε.
    ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας χαιρετώ κύριε.Δεν είμαι Ναυτικός να κάνω κριτική σ'αυτά που γράφετε.ίσως λέτε σκληρές αλήθειες και δεν θα το ήθελα να αρνηθώ απέναντι σας.Έχω προσωπικό φίλο Μηχανικό Α.με πολλά χρόνια καριέρα στο εμπορικό Ναυτικ΄οκαι μου λεέι ότι οι συνθήκες εργασίας,σεβασμού,μηχανημάτων,τεχνολογίας,σεμινάρια απο τις ίδιες τις εταιρείες για την ψυχολογική υποστήριξη του προσωπικού τους,μέχρι μεταπτυχιακά σε απόφοιτους των Ακαδημιών κλπ κλπ όλα αυτά γίνονται σήμερα,στην εποχή μας.Εσείς μιλάτε για μια παλαιά εποχή που ήτανε σκληρά τα πράγματα.Σήμερα είναι ολόκληρη επιστήμη,το προσωπικό είναι μορφωμένο.αυτό συμφέρει και τις ίδιες τις Ναυτιλιακές εταιρείες.Τώρα,τι είναι όλα αυτα΄που γράφετε...δεν ξέρω.Και μάλιστα υπάρχουνε σήμερα και κορίτσια που κάνουνε καριέρα.όλα αυτά που γράφετε δημιουργούνε φόβο στους δόκιμους και αντις να τους δίνατε θάρρος εσείς τους τρομάζετε...τι να πώ...μάλιστα απο το χωριό μου 1 κοπέλα είνα ιπλοίαρχος Β.βαθμού και άλλοι δυο κάνουνε ήδη καριέρα.Και ο γιός μου,αριστούχος μαθητής Γενικού λυκείου,του 19 μάλιστα,θέλει να πάει σε Ακαδημία του Εμπορικού Ναυτικού και μάλιστα στους Μηχανικούς και όχι στο κυριλέ με τους Πλοίαρχους,διότι εκεί σαν να μαζεύτηκαν πολλοί πολλοί.όλοι αυτοί οι ανθρώποι μου λένε τα καλύτερα λόγια και δεν είναι παιδιά κάποιων ή με βύσματα.Χρειάζεται σεβασμός εις τον ανώτερο,υπομονή στην αρχή,θα κάνεις κάποια δουλειά παραπάνω διότι είσαι δόκιμος και νέος κι όλα αυτά...βεβαίως!!! αλλά όχι αυτή η μαυρίλα που περιγράφετε ορισμένοι εδώ μέσα..Αυτά.Κατάγομαι απο Βόρεια Χαλκιδική.Να είστε καλά ,καλά ταξίδια και καλό πλήρωμα που λένε...κι ο Άγιος Νικόλας να σας βοηθά.Αμήν.

      Διαγραφή
  11. Σίγουρα τα πράγματα είναι δύσκολα ειδικότερα τώρα, που ακόμα και τους εφοπλιστές υποτίθεται ότι τους χτύπησε η κριση και μειώνουν συνέχεια μισθούς. Γνωρίζω εταιρίες που δίνουν 3500 το μήνα σε ανθυποπλοίαρχο. Πάντως όλοι σκατά έχουμε φάει για να φτάσουμε εκεί που φτάσαμε στη ζωή μας και κάποιοι μπορεί να έφαγαν περισσότερα.

    Ολες οι δουλειές είναι δύσκολες, αλλά αυτη λίγο περισσότερο απο κάποιες άλλες. Πάντως τωρα που αυξήθηκε και η φορολογία νομίζω δεν συμφέρει να είσαι ναυτικός. Πολύ ζόρι για το τιποτα στην τελική. Το μεγαλύτερο μέρος του μισθού πηγαίνει για ΝΑΤ και φόρους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. pedia ime 54 eton hlectrologos, yparxi telika ratsismos.. apo ellines stous ellines... oli esis oi perisoteri exete dikio.. etsi eine.... drama vromia..epemveno omos otan petagonte kati pedia tou mbamba.. ke lene malakies.. ine vlepis... tixera... den thelo po alla.. to mono pou sas leo.. aglika.. kala.. oso mporite.. ke na valete stoxo tin internasional agora.perasa kala 15 xronia se eteries exoterikou....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. wx nai to petyxes international agora.... na prepei na antagwnisths misthologika twn kinezw nautiko, ton indo.... dhladh mis8oi peinas teliws....prin 30 xronia isws na mn yparxan paidia tou mpampa alla sigoura yphrxan pio polles eukairies apo oti shmera kyrie mou...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. delta tankers:ψευτες και λαμογια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ!!! ΕΙΜΑΙ ΠΡΩΤΟΕΤΗΣ ΣΟΥΔΑΣΤΗΣ ΣΤΗΝ ΑΕΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ.ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΜΟΥ.ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΕΡΑΣΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΜΕ ΚΑΛΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ.ΕΤΟΙΜΑΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ.ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟ ΑΝΘΡΩΠΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΤΗΝ TMS TANKERS-BULKERS-CARDIFF GAS Κ.Τ.Λ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΜΟΛΙΣ ΠΑΡΩ ΤΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΩΡΑ ΑΝ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΚΥΡΙΟΥ.ΕΤΣΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΖΗΤΑΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΝ,MINERVA MARINE,THENAMRIS,PLEIADES,ELETSON,NEDA,EURONAV,CHANDRIS,POLEMBROSS,KYKLADES MARITIME,AEGEAN BULK,ARCADIA,ANANGEL,MARAN GAS,PANTHEON TANKERS,COSTAMARE,DIANA,DANAOS,ATLANTIC BULKERS ATHENIAN TANKERS,METROSTAR,SAMARTZIS,GOLDEN UNION,AVIN INTERNATIONAL,NEPTUNE,LIQUIMAR,EAST MED,NIOVIS,CARRAS HELLAS,AEOLOS,ENESSEL,ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΡΙΝΑΚΗ,ΤΟΥ ΛΑΤΣΗ,MARINE MANAGMENT SERVISES,STAVROS LIVANOS HELLAS,NAVIOS,DIAM LEMOS,CM LEMOS,ALMI TANKES,ΟΜΙΛΟΣ ΚΑΡΝΕΖΗ.ΣΑΣ ΡΩΤΑΩ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΣ ΔΙΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΠΕΙΡΟΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΣΤΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΜΠΕΙΡΟΙ ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΙΖΩ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΞΕΚΡΕΜΑΣΤΟΣ ΔΙΟΤΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ.ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝΕ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΑΕΝ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΓΓΥΕΙΘΕΙ 100% ΟΤΙ ΕΦΟΣΟΝ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝΕ ΤΟΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΝΕ.ΑΛΛΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΑΚΟΥΣΟΥΝ.ΤΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΟΙ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΝΑ ΒΓΑΖΩ ΛΟΓΟ.ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΖΩ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΕΚΑΛΗ Η ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΒΟΥΛΑ ΚΟΥΝΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΟΥΝΑΓΕ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ,ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΥ Η Α ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΥΝΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ Η ΝΑ ΜΠΟΥΝΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΕΛΠΕ Η ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ ΚΛΠ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ ΑΠΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΕΞΑΜΗΝΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΛΟΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΠΑΡΚΟ Η ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΔΙΟΤΙ ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΝΕ ΓΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΛΕΓΑΝΕ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΣΥΝΑΡΤΗΣΙΕΣ ΔΙΟΤΙ ΑΚΟΥΝΕ ΤΗΝ ΜΑΜΑΚΑΣ ΤΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΘΕΛΑΝΕ ΝΑ ΠΕΡΝΑΓΑΝΕ ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΜΑΜΑΔΕΣ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΤΡΑΒΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ.ΤΙ ΝΑ ΠΩ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΠΛΟΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι εγινε ρε? Ποσες ωρες σου πηρε να τα γραψεις ολα αυτα? Λοιπον αν και οι μηχανικοι αυτη την στιγμη εχουν καλυτερη απορροφηση απο τους πλοιαρχους και σπανια ακουω περιπτωσεις μηχανικος να εχει θεμα με το να βρει δουλεια. Τεσπα αρκετα πλατιασα, κατα την αποψη μου καλο θα ηταν να κυνηγησεις εταιριες με αεραδικα ή γκαζαδικα αν δεν μπρορεσεις να πας σε αεραδικο. Εγω ειμαι πλοιαρχος και βλεπω οτι οι Ελληνες αξιωματικοι εχουν μεγαλυτερες προοπτικες σταδιοδρομιας σε τετοιους τυπους πλοιων, καλες εταιριες ειναι η maran gas, gas log κ.α. Ομως ενας μηχανικος θα σου λεγε οτι σε φορτηγο θα μαθεις πιο πολλα σε σχεση με κρενια και αλλα μηχανικα αν και αυτο συνεπάγεται σε περισσοτερες ωρες δουλειας. Αυτη ειναι η ταπεινή μου αποψη μου δεν ξερω αν καποιος κυριος συναδελφος εχει κατι να προσθεσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπερα σε ολους. Οπως λεει και ο συναδελφος οι μηχανικοι εχουν καλυτερη απορροφηση στην αγορα και συγχωρουνται πιο ευκολα τα λαθη τους λογω ελλειψης δυναμικου εργατικου. Βεβαια οπου και να πας ειναι δυσκολα ιδιαιτερα στην αρχη. Το αγχος και η πολυωρη δουλεια ειναι σιγουρα βεβαια οι μισθοι ειναι καλυτεροι απο τους εξευτελιστικους της στεριας αλλα δεν παυει να εργαζεσαι στο εξωτερικο και να χανεις 8 μηνες απο την ζωη σου. Καποτε η εταιρεια που εργαζομαι επαιρνε 5-6 δοκιμους σε καθε πλοιο της και ευτυχησα να εχω υποπλοιαρχο ,δοκιμο μου που καναμε μαζι πριν απο 10 χρονια. Τωρα πια παρολο που επιθυμουμαι να εχουμε δοκιμους μας στελνουν εναν σε καθε πλοιο και τους κοιτανε και στα δοντια.Ο μισθος τους απο 1500-1700 ευρω πριν απο 4-5 χρονια εχει μειωθει στα 1000 ευρω μηνιαιως. Δεν γνωριζω πια εαν αξιζει να γινεις ναυτικος ,προσωπικα πιστευω οτι εαν αντεχεις την ψυχολογικη πιεση η οποια ειναι απιστευτη μπορεις να κανεις καριερα και να συντηρεις την μελλοντικη σου οικογενεια ικανοποιητικα χωρις το οικονομικο αγχος. Προτιμηστε εταιρεις με δεξαμενοπλοια. lpgs,lngs οπου οι οικονομικες συνθηκες ειναι καλυτερες.Πολλες εταιρεις εχουν προγραματα ναυπηγησης για αρκετα πλοια και σιγουρα θα υπαρχει δουλεια στο μελλον. Καποτε οταν ημουνα δοκιμος , 1994-1998, μου λεγανε "τι πας να κανεις ναυτικος εγινες κτλ" αυτα μεσα στο πλοιο που ημουνα δοκιμος. Τωρα μετα απο 20 χρονια ειμαι πλοιαρχος, τα τελευταια 5 χρονια και δοξα συ ο θεος ολα πανε μια χαρα. Τελευταια συμβουλη Σε καθε καραβι θα συναντησετε κακους και καλους,τοσο στην δουλεια οσο και στην ψυχη, φροντισετε να τους διακρινετε ευκολα και "κλεψετε" οσα μπορειτε απο οποιονδηποτε μπορει να σας μαθει πραγματα. Τελος τα αγγλικα σας πρεπει να ειναι επιπεδου lower και πανω εαν θελετε να εχετε προοπτικες.
    Εσεις Αποφασιζετε.

    Καλα ταξιδια σε ολους και ο Αη Νικολας στην Πλωρη σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες. Τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα ιδιαίτερα για αυτούς που δεν έχουν δυνατό άνθρωπο-βύσμα. Το πιο θετικό της υπόθεσης είναι ότι οι μισθοί είναι ακόμα ικανοποιητικοί, αν και μειωμένοι αλλά..κανείς δεν σου τα χαρίζει αυτά τα χρήματα, τα δουλεύεις και μάλιστα με το παραπάνω. Το επαναλαμβάνω αυτό να διαβαστεί 2 φορές για όσους νομίζουνε ότι τα χρήματα είναι το παν, δουλεύεις πολύ περισσότερο από ότι αμοίβεσαι.
    Το σημαντικότερο είναι πως όταν φεύγεις και λείπεις για καιρό χάνεις τη ζωή και ότι αυτό συνεπάγεται...Οικογένεια, σχέση, φίλοι και σημαντικά γεγονότα στα οποία είσαι απών. Και ένα ταξίδι και άντε άλλο ένα και λίγη υπηρεσία ακομα και μαζεύονται τα χρόνια αλλά εσύ είσαι μονίμως απών, απών από όλους όσους αγαπάς αλλά κυρίως απών από την ίδια τη ζωή. Και εδώ είναι το δίλημμα για τον καθένα, αν αξίζει τελικά! Όσοι έχουν χρόνια αρκετά στη θάλασσα θα καταλάβουν ακριβώς τι εννοώ...
    Καλά ταξίδια και καλή δύναμη σε όσους ταξιδεύουν ή επιλέγουν να ταξιδέψουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα σας ωραια σχολια εχουν γινει...ξερεις καποιος δοκιμος ποσα παιρνει το μηνα?η αλλαζουν αναλογα με την καθε εταιρεία ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Aλλο κανενα blog η site σαν αυτο ,που να λεει τα πράγματα με το ονομα τους εχει υποψιν κανεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Παιδιά να είστε καλά για τα ειλικρινή σχόλιά σας,γιατί όπως έγραψα και σε άλλη ιστοσελίδα είναι μεγάλη η πίκρα στο λαιμό μου που ανακάλυψα ότι δεν μπορώ να γίνω αξιωματικός εμπορικού ναυτικού λόγω ηλικίας ( 30 χρονών,θέλω να δώσω πάλι πανελλαδικές και δεν ήθελα να το κάνω μόνο για το χρήμα ).Κάπως μου απάλυνε αυτήν την πικρίλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Είδα πολλά σχόλια, πολλες διαφορετικές απόψεις.. Εγώ έχω να πω ότι αυτός που δεν ξέρει πως να δουλέψει, να ψαχτει και να ενδιαφερθεί καθώς και να αγαπάει την θάλασσα δε υπάρχει περιπτωση να κάνει ποτε τίποτα πανω σε αυτό το τμήμα.. Καλυτερα να πάει σερβιτόρος... Η ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΗΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ... Όντας ανθυπας πλεον σε μια από τις καλύτερες ναυτιλιακές εταιρίες στον κόσμο την Gaslog παίρνω πολλες χιλιάδες ευρώ που μου δίνει μια τεράστια άνεση στο να ζω και να βοηθάω την οικογένεια μου που με βοήθησαν και με στήριξαν τόσα χρόνια στις σπουδές μου καθώς και δεν είχαμε όλες τις ανέσεις... Και πριν ξεκινήσει ο κάθε μαλακας να μου λέει είχες μέσο και το ένα και το αλλο.. Εχω να σου πω ότι δεν είχα τίποτα... Το μόνο που είχα ήταν προαγωγη μου στην σχολή και στην δουλειά μου σαν δόκιμος όπως και τα λόγια που έλεγε ο κάθε καπετάνιος για εμενα στη ναυτιλιακή όταν έφευγα από το βαπόρι.. Μάγκες αν αγαπάτε την θάλασσα να μπείτε στον ναυτικό τομέα και αν το αγαπάτε δεν θα το μετανιώσετε ποτε σας.. Μην ακουτε τον κάθε μαλακα που λεει τα πικραμενα του σχόλια... Το Ε.Ν έχει πολλα θετικά και πολλα αρνητικά...κάθεσαι κάτω τα σκέφτεσαι και αν μπορεις να τα βγάλεις περα και να δουλέψεις με αγαπη πάνω σε αυτόν τον τομέα πήγαινε και θα βγεις 1000000℅ κερδισμένος πιστεψε με... Λόγια ανθυποπλοίαρχου εν έτη 2021

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έβγε κύριε...έτσι ακριβώς είναι,αυτά μου λέει και ο γιός μου,τώρα β.μπάρκο,με σπουδές Μηχανικών ΑΕΝ Χίου.Αγαπαέι το επάγγελμα και αυτό ήταν το όνειρο του,ήδη απο το Λύκειο και με βαθμολογία 19,2 όπου ήθελε περνούσε,κι όμως αυτό δήλωσε και το μοναδικό στο μηχανογραφικό του.Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού.Διάβασα το τι γράφετε κύριε,λες και ακούω το γιό μου...έτσι ακριβώς είναι κι ούτε βύθσματα κι ούτε κολοκύθια...Είμαι ο πατε΄ρας του,απο χωριό είμαστε,ούτε γνωριμίες έχω ούτε βύσματα που λένε...ο Γιός μου αγάπησε αυτό το επάγγελμα και το πράττει με συνείδηση και αγάπη για τη Ναυτιλία,καθώς και απο τους αριστούχους της ΑΕΝ Μηχ..ΧΙΟΥ....Καλό πλήρωμα να έχετε,καλές μπουνάτσες κι ο Άγιος Νικόλας μαζί σας. Να είσαι καλά παιδί μου...

      Διαγραφή
  24. Καλησπερα , τωρα τελειωνω το λυκειο και θελω να μπω ΑΕΝ ηθελα να ρωτησω με τα ταττουαζ υπαρχει προβλημα εχω το μισο μου ποδι γεματο και σκοπευω να κανω αλλα γα εχω καποιο θεμα με ετεριες;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή